Episode 9: Hanne Fehn Dahle, om standardisering, garantier og pedagogisk praksis

Hva kjennetegner enkeltstående private barnehager i forhold til de i private barnehagekjeder? Går det egentlig et skille mellom offentlige og private barnehager, eller er forskjellene større langs andre linjer? Hva vil det si å ha standardisering og garantier som et premiss for pedagogisk praksis, og hva betyr egentlig norsk barnehagetradisjon? Alt dette og mer snakker vi om i denne episoden sammen med førsteamanuensis Hanne Fehn Dahle.

Hanne Fehn Dahle
Hanne Fehn Dahle
Hanne Fehn Dahle er barnehagelærer og har doktorgrad i barnehagepedagogikk. Hun er hovedsakelig opptatt av barnehagepedagogikk, barnehagepolitikk og små barns hverdagsliv i barnehagen. Hanne Fehn Dahle jobber i Utdanningsforbundet som seniorrådgiver