Episode 4: Jan-Erik Johansson - om Frøbel, lek, didaktikk og barnehagens historie

Denne gangen snakker vi med Jan Erik Johansson, tidligere professor i barnehagepedagogikk om hans nye bok, om Frøbel, lek, didaktikk og mye annet.

Jan Erik Johansson
Jan Erik Johansson
Jan Erik Johansson er professor emeritus ved OsloMet - storbyuniversitetet. Dette er del to av episoden hans. Hans forskningstema er blant annet didaktikk, om Frøbel, barnehages historie, barnehageforskning, og demokrati i barnehagen.