Episode 35: Beate Leirpoll - om (sove)tid, berøring og inderlighet

Beate Kristin Leirpoll jobber som universitetslektor på barnehagelærerutdanningen ved OsloMet. Hun har en doktorgrad i profesjonsrettede lærerutdanningsfag fra Høgskolen i Innlandet. Hennes forskningsinteresser er pedagogisk filosofi, kroppslighet, de yngste barna og profesjonsetikk.

Brage INN: Tid, berøring og inderlighet: Lesninger av utøvd barnehagefaglighet i lys av Walter Benjamins tankebilder

Beate Leirpoll
Beate Leirpoll