Episode 3: Maria Øksnes - "Det er barna som er i leken som vet om det er lek"

"Det er barna som er i leken som vet om det er lek" Denne episoden er også tatt opp under corona og har derfor ikke den kvaliteten vi skulle ønske.

Maria Øksnes
Maria Øksnes
Maria Øksnes er professor i pedagogikk ved Institutt for lærerutdanning. Hennes forskningsinteresser er først og fremst knyttet til områdene lek, fritid, barndom og ungdom. Øksnes forskningstema omhandler temaer som danning, demokrati og motstand, barn og ungdoms lekekultur og kritikk av klasseledelse
Episode 3: Maria Øksnes - "Det er barna som er i leken som vet om det er lek"