Episode 25: Aslaug Andreassen Becher - om lek i småskolen, inkludering og seksåringene i skolen

Aslaug Andreassen Becker
Aslaug Andreassen Becker
Aslaug Andreassen Becher er dosent i pedagogikk ved Institutt for grunnskole- og faglærerutdanning, OsloMet – storbyuniversitetet. Becker har bakgrunn fra undervisning og forskning i barnehagelærerutdanningen og grunnskolelærerutdanningen. Hennes hovedområder for forskning og utviklingsarbeid har vært knyttet til kulturelt mangfold i barnehage, skole og lærerutdanning. De siste årene har problemstillinger knyttet til rom for barn i barnehage og skole, det fysiske miljø og overgang mellom barnehage og skole vært dominerende.