Episode 1, del 1: Anne Greve - om lek, læring og vennskap blant de aller minste

Anne Greve
Anne Greve
Anne Greve er professor i barnehagepedagogikk ved OsloMet – storbyuniversitetet. Hennes forskning har særlig vært rettet mot barns vennskapsrelasjoner i barnehagen, barns og læreres deltakelse i lek og barnehagelærernes profesjonshistorie. Hennes siste bok, «Sammen i lek», har hun skrevet sammen med universitetslektor i drama Knut Olav Kristensen og stipendiat Eilen Bergvik (denne boka finner du mer om i episode 26)
Episode 1, del 1: Anne Greve - om lek, læring og vennskap blant de aller minste